Головні мета та завдання методичної роботи в ЗДО №2
Головною метою закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку, максимальна реалізація здібностей і потенційних можливостей дошкільників, втілення в практику нової моделі закладу дошкільної освіти, спрямованої на поглиблений інтелектуальний розвиток дитини.
Пріоритетними напрямками діяльності закладу дошкільної освіти є:
- поглиблений інтелектуальний, духовний та фізичний розвиток дошкільників;
- формування життєвої компетентності, цілісного світогляду дошкільників, навчання гармонійного існування у довкіллі, як передумов подальшого зростання дитини;
- забезпечення особистісно орієнтованого, гуманістичного, компетентнісного, інтегрованого підходів у всіх видах діяльності дітей;
- упровадження проективних та інноваційних освітніх технологій;
- використання моделі щодо взаємовідносин та спілкування «дитина-педагог», що базується на демократичних засадах, партнерстві, дружніх стосунках;
- акцентування уваги на обдарованості особистості, виявлення талантів, створення умов для їх розквіту, самовираження і самореалізації кожного індивіда;
- залучення дітей та їх батьків до українських народних традицій, культури, формування у них національної свідомості;
- формування свідомого ставлення в усіх учасників освітнього процесу щодо здорового способу життя.
Над реалізацією головної мети та пріоритетних напрямків роботи невтомно працює творчий педагогічний колектив, який систематично підвищує професійну майстерність, експериментує, досліджує, знаходиться у постійному пошуку.
Успішній роботі колективу сприяють власне розроблені:
- концепція інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку;
- перспективний план розвитку закладу на 2019-2023 р.р.;
- портрет дитини-випускника;
- портрет педагога;
- модель освітньої діяльності;
- структурна модель дошкільної групи з пріоритетом інтелектуального розвитку дитини;
- модель роботи з інтегрованого навчання та виховання дошкільників;
- алгоритм реалізації проблемної теми «Здійснення інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку через комплексне упровадження інноваційних і проектних технологій, сучасних підходів у освітній процес, інтерактивних форм роботи з педагогічними кадрами»,
що й забезпечують ефективні шляхи та засоби для вирішення поставлених завдань, системний підхід до перспективи розвитку, реалізацію пріоритетного інтелектуального напрямку освітньої діяльності.