Зачекайте, будь ласка!

Cторінка завантажується.

Мапа сайту

Просимо звернути увагу!

Контакти гарячих ліній щодо психологічної підтримки населення під час воєнного стану

доступні за посиланням.

Важливо!

БЕРЕЗНЕВІ ШЕВЧЕНКІВСЬКІ ДНІ

У ЗДО вшановують 210-ту річницю від дня народження Тараса Шевченка!

Упродовж березня 2024 читаймо твори великого Кобзаря!

Наше кредо

"Не дитину пристосовуємо до дитячого садка, а дитячий садок до неї."

Наш девіз

"Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника."

Гімн ЗДО №2

Слова Л.В.Шершун, музика С.Маринчук 

 

Якщо ти ще маля,

Але тобі вже два,

У садочок завітай,

Світ із друзями пізнай.

Наш "Пізнайко" любить всіх,

Друг — це твій і мій! 

 

Приспів:

Весело, весело, весело нам всім,

Дитсадок "Пізнайко" — ми радієм в нім!

Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,

Неможливо нас перемогти! 

 

У нас щодня дива трапляються,

Сюрпризи не кінчаються,

Хорошим справам ми вчимось,

Чимало в нас вже нагород,

Бо українець ти і я,

Велика дружня ми сім’я.

Ваша думка

Чи була для вас корисною інформація на сайті?

так - 92.7%
ні - 7.3%

Статистика сайту

Користувачі
2
Статті
213
Веб-посилання
7
Перегляди статей
103670

На сайті 6 гостей та відсутні користувачі

  • 918273.jpg
  • 32343135.jpg
  • 43454246.jpg
  • 54535657.jpg
  • 76757879.jpg
  • 87868980.jpg

Засідання міської професійної спільноти керівників музичних

21.11.2023 у нашому ЗДО відбулося засідання міської професійної спільноти керівників музичних за напрямом "Дитина у світі мистецтва" з теми "Сучасні якісні підходи та активізація творчого пошуку у процесі використання різних видів і типів занять з музичної діяльності".

Сьогодні про важливість мистецтва розповідати нікому не потрібно. Відомий вислів звучить так: «Краса врятує Світ». А як вам такі слова: «Мистецтво врятує Світ»? Вважаю, що це про одне і теж, про «мистецтво». «Краса – це мистецтво. Мистецтво – це краса.» У самому простому розумінні мистецтво – це здатність людини втілювати в реальність щось прекрасне і отримувати від цього естетичне задоволення. Це пізнання і творчість, майстерність і витвір, духовність і національна культура, почуття та емоції... Особливу цінність для кожної людини має мистецька освіта. Тому, щоб розбудити особистісний потенціал та творчі здібності, емоційний інтелект, віднайти талан чи обдарування у дітей дошкільного віку необхідно підняти мистецьку освіту в ЗДО на якісно новий рівень.

 Однією з найголовніших складових, що сприяють здобуттю дошкільнятами мистецької освіти є музична діяльність.

З упевненістю можу сказати, що це одна з найулюбленіших діяльностей дошкільнят. Наше завдання зробити її максимально цікавою, насиченою новими сучасними формами роботи з дітьми, розпалити у них ще більший інтерес до музичного мистецтва.

Тому, обговорити сучасні та творчі підходи у музичній діяльності, зокрема, щодо їх віднаходження, обговорення нових видів і типів занять, презентації досвіду роботи з даного питання було украй необхідно.

Вихователь-методист, Тетяна Кудінова, зосередилась на теоретичних засадах форм організації музичної діяльності дошкільнят, сучасних підходах та їх характеристиці, а Борис Боюка і Людмила Марушко, керівники музичні, демонстрували у відеоперегляді різні типи і види музичних занять (тематичного, домінантного, інтегрованого).

Особливого хайпу у процесі засідання набули практичні заняття з аудиторією, адже музичні лайфхаки педагогам стануть корисними і забезпечать якісний рівень дошкільної освіти.

Завітайте у наші світлини й порадійте разом з нами...

Онлайн засідання міської професійної спільноти вихователів ЗДО за освітнім напрямом «Гра дитини»

16.11.2021р. відбулося онлайн засідання міської професійної спільноти вихователів ЗДО за освітнім напрямом «Гра дитини».

Все наше життя - гра! Гра ніколи не йде із нашого життя, вона просто дорослішає разом з нами. У Базовому компоненті дошкільної освіти грі відведено центральне місце. Саме ігрова компетентність дитини сприяє становленню та розквіту компетентностей пізнання та взаємодії зі світом.

Модератор професійної спільноти вихователів, вихователь-методист ЗДО 40, Олена Новосад, звернула увагу слухачів, на те, що гра сприяє цілісності особистісного розвитку, як зазначено у БКДО, об’єднуючи мотиваційні, інтелектуальні та вольові зусилля дошкільників.

Консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників, Лариса Лукашук, акцентувала увагу вихователів, що гра – це провідний вид діяльності, вона сприяє соціалізації дошкільників, адже, граючись діти пізнають навколишній світ.

За словами вихователя-методиста ЗДО №2, Алли Новосад, потрібно звернути увагу ще на один важливий момент: нинішні діти відрізняються від попередніх поколінь, тож у них свої ігри, вони віддають перевагу квестам, іграм-подорожам, трансформерам, телефонам, планшетам та різним гаджетам. Це не завжди корисно. Тому необхідно направити дітей на такі ігри, які корисні і для здоров’я дітей, і для їх розвитку. Алла Павлівна поділилася досвідом роботи використання ігор сучасного формату, зокрема гри «Твістер» та її цікавих варіацій. Учасники переглянули відеоролик цієї спортивної, рухливої, «напольної» гри, яку придумав Hasbro Games і вона стала відомою в усьому світі.

«Твістер» - це не тільки сучасна та весела гра, рухлива та розважальна, а пізнавальна та інтелектуальна, цікава та багатоваріативна. Отож, грайте разом з нами!

Лариса Лукашук,

консультант КУ «ЦПРПП» Рівненської міської ради

Семінарське практичне заняття «Методичні аспекти упровадження сталого розвитку для дітей передшкільного віку»

31.10.2018 пройшло семінарське практичне заняття «Методичні аспекти упровадження сталого розвитку для дітей передшкільного віку». У першій частині розглядалися теоретичні засади сталого розвитку та педагогіки емпауерменту, мотивації і натхнення до дії. У процесі заняття учасники мали змогу творчо попрацювати над доповненням тематичного циклу навчального курсу, розробленням структурної моделі сценарію проживання тематичного дня та структури інтегрованого заняття для сталого розвитку й відповідності його основним принципам проведення. Про особливості упровадження сталого розвитку з досвіду роботи розповіли вихователі О.Квач та Т.Кашпурова. Вони наголосили на творчо допрацьованих проектах, які сприяють формуванню навичок ресурсозбереження, ефективного спілкування та гармонійних стосунків з довкіллям. У практичній частині під час узагальнюючого інтегрованого заняття за проектом та акції «Бережемо енергію навколо нас» свою майстерність демонстрували педагоги І.Мельничук та А.Ткачук, вихователі групи №12 (дітей 6-ого р. ж.).

Заняття-гра для педагогів «Вихователь – людина двох професій: педагог та актор»

 

Упровадження навчального курсу «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» в практику роботи ДНЗ

«Зараз, коли ми навчилися літати в повітрі як птахи, плавати у воді - як риби, нам не вистачає тільки одного: навчитися жити на Землі як люди.»

Б. Шоу

Цими словами можна пояснити значимість науково-практичного семінару з питання «Упровадження навчального курсу «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» в практику роботи ДНЗ. Методичний супровід» для вихователів-методистів м. Рівного, який відбувся 26.01.2017 року на базі нашого ДНЗ.

Зверніть увагу! Сталий розвиток – це базова концепція ХХІ століття, спрямована на відмову від споживацької стратегії людства та перехід до гармонійного співіснування людини з довкіллям на тлі економічного зростання.

Навчальний курс «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» - це розвиток і формування у дітей навичок ресурсозбереження, ефективного спілкування та гармонійних стосунків з оточуючими.

У теоретичній частині науково-практичного семінару І.Олійник, доцент кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти РОІППО, розповіла про теоретичні засади сталого розвитку та педагогіку емпауерменту, як про мотивацію і натхнення до дії.

Зверніть увагу! Освітня стратегія і тактика в інтересах сталого розвитку реалізується на засадах одного з напрямів гуманістичної педагогіки – педагогіки емпауерменту (з англ. empowerment – надання людині мотивації й натхнення до дії).

Також, Ю.Віннічук, вихователь-методист ДНЗ №2, презентувала власний досвід щодо форм методичної роботи з педагогами зі сталого розвитку.

Про деталі практичної діяльності у даному напрямку розповіла в своєму виступі-коментарі з досвіду роботи Т.Кашпурова, вихователь. Вона наголосила на новостворених проектах з «сімейної економіки».

У процесі методичного пленеру учасники семінару мали змогу творчо попрацювати над доповненням тематичного циклу навчального курсу, розробленням структурної моделі сценарію проживання тематичного дня та структури інтегрованого заняття для сталого розвитку й відповідності його основним принципам проведення.

Уцілому можна сказати, що проведений семінар набув інноваційного змісту, сприяв професійному зростанню усіх його учасників, активізував їх творчий потенціал та надихнув до дій: упровадження навчального курсу «Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку».