Зачекайте, будь ласка!

Cторінка завантажується.

Мапа сайту

Просимо звернути увагу!

Контакти гарячих ліній щодо психологічної підтримки населення під час воєнного стану

доступні за посиланням.

Важливо!

БЕРЕЗНЕВІ ШЕВЧЕНКІВСЬКІ ДНІ

У ЗДО вшановують 210-ту річницю від дня народження Тараса Шевченка!

Упродовж березня 2024 читаймо твори великого Кобзаря!

Наше кредо

"Не дитину пристосовуємо до дитячого садка, а дитячий садок до неї."

Наш девіз

"Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника."

Гімн ЗДО №2

Слова Л.В.Шершун, музика С.Маринчук 

 

Якщо ти ще маля,

Але тобі вже два,

У садочок завітай,

Світ із друзями пізнай.

Наш "Пізнайко" любить всіх,

Друг — це твій і мій! 

 

Приспів:

Весело, весело, весело нам всім,

Дитсадок "Пізнайко" — ми радієм в нім!

Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,

Неможливо нас перемогти! 

 

У нас щодня дива трапляються,

Сюрпризи не кінчаються,

Хорошим справам ми вчимось,

Чимало в нас вже нагород,

Бо українець ти і я,

Велика дружня ми сім’я.

Ваша думка

Чи була для вас корисною інформація на сайті?

так - 92.7%
ні - 7.3%

Статистика сайту

Користувачі
2
Статті
213
Веб-посилання
7
Перегляди статей
103670

На сайті 3 гостей та відсутні користувачі

  • 918273.jpg
  • 32343135.jpg
  • 43454246.jpg
  • 54535657.jpg
  • 76757879.jpg
  • 87868980.jpg

ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ

План

заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі дошкільної освіти (яслах-садку) №2 поглибленого інтелектуального розвитку Рівненської міської ради

Порядок

реагування на випадки булінгу (цькування) в закладі дошкільної освіти (яслах-садку) №2 поглибленого інтелектуального розвитку Рівненської міської ради

І. Загальні положення

1.Цей порядок визначає механізм реагування на випадки булінгу (цькування) в Закладі дошкільної освіти (яслах-садку) №2 поглибленого інтелектуального розвитку Рівненської міської ради.

Порядок

застосування заходів виховного впливу до сторін булінгу в закладі дошкільної освіти (яслах-садку) №2 поглибленого інтелектуального розвитку Рівненської міської ради

1.Цей Порядок визначає процедуру застосування заходів виховного впливу до сторін булінгу в закладі дошкільної освіти (яслах-садку) №2 поглибленого інтелектуального розвитку Рівненської міської ради (далі - ЗДО).

2.Заходи виховного впливу - це заходи, які застосовуються під час освітнього процесу щодо сторін булінгу (цькування) та забезпечують корекцію їхньої поведінки, зокрема виправлення деструктивних реакцій і способів поведінки у міжособистісних стосунках.

3.Заходи виховного впливу в ЗДО застосовуються з метою:

- відновлення та нормалізації відносин між сторонами булінгу після відповідного випадку;

- недопущення повторення випадку булінгу між сторонами;

- загальної превенції випадків булінгу в ЗДО.

4.Необхідні заходи виховного впливу до сторін булінгу (цькування) визначає комісія з розгляду випадків булінгу в ЗДО, зокрема:

- мету, конкретні завдання, зміст, методи та форми заходів виховного впливу;

- критерії визначення співвідношення між запланованими та отриманими результатами заходів виховного впливу.

Моніторинг ефективності застосування заходів виховного впливу до сторін булінгу та необхідність їх коригування визначає комісія з розгляду випадків булінгу ЗДО на черговому засіданні.

Заходи виховного впливу реалізуються педагогічними працівниками ЗДО, фахівцями служби у справах дітей та центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді із залученням необхідних фахівців з надання правової, психологічної, соціальної та іншої допомоги, в тому числі органів Національної поліції.

Суб’єкти реагування на випадки булінгу в ЗДО під час реалізації заходів виховного впливу діють у межах повноважень, передбачених законодавством і цим Порядком.

6.Психологічний та соціально-педагогічний супровід застосування заходів виховного впливу в групі, у якій стався випадок булінгу, здійснюють у межах своїх посадових обов’язків практичний психолог, соціальний педагог (за наявності), зокрема:

- діагностику рівня психологічної безпеки та аналіз її динаміки;

- розробку програми реабілітації для потерпілого та її реалізацію із залученням батьків чи інших законних представників малолітньої дитини;

- розробку корекційної програми для кривдника та її реалізацію із залученням батьків або інших законних представників малолітньої особи;

- консультативну допомогу усім учасникам освітнього процесу, розробку профілактичних заходів.

У разі відсутності практичного психолога супровід здійснюють працівники служби у справах дітей та центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Порядок

подання учасниками освітнього процесу заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі дошкільної освіти (яслах-садку) №2 поглибленого інтелектуального розвитку Рівненської міської ради

Усі працівники закладу дошкільної освіти (ясел-садка) №2 поглибленого інтелектуального розвитку Рівненської міської ради (далі ЗДО) зобов’язані уживати невідкладних заходів для припинення випадків булінгу (цькування). Зокрема, терміново повідомляти директора ЗДО про факти булінгу (цькування) стосовно вихованців (здобувачів освіти), педагогічних працівників та інших осіб, які залучені до освітнього процесу, свідком якого вони були особисто або достовірну інформацію, яку отримали.

У разі виявлення випадку булінгу (цькування) учасником освітнього процесу (педагогічним працівником, батьками дитини) або іншою особою на ім’я директора ЗДО необхідно подати заяву про випадок булінгу (цькування).

Повідомлення чи заяви про випадки булінгу (цькування) або підозру щодо їх вчинення приймає директор ЗДО.

Повідомлення чи заяви, надані в усній формі, фіксуються письмово.

Усі заяви реєструються відповідно до вимог діловодства в ЗДО.

Правила

поведінки здобувача освіти закладу дошкільної освіти (ясел-садка) №2 поглибленого інтелектуального розвитку Рівненської міської ради

Базуються на Законах України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», наказах МОН, рішеннях органів місцевого самоврядування, Базовому компоненті дошкільної освіти, Статуті ЗДО

(за сприяння педагогів та батьків дітей)

Здобувач освіти має бути:

• веселим, грайливим, самодостатнім, з почуттям власної гідності та володінням ціннісних пріоритетів у житті;

• ввічливим, доброзичливим, дружнім у взаєминах з однолітками, дорослими та володінням елементарної емоційної культури;

• спокійним, лагідним, щирим та усміхненим;

• неконфліктним, поступливим, комунікативним, чесним та відвертим у діях;

• скромним, турботливим, милосердним до оточуючих, не ображати інших й захищати слабших, допомагати дітям (сиротам, з особливими потребами), які опинилися у складній життєвій ситуації;

• людяним, справедливим, відповідальним, самостійним у прийнятті рішень;

• наполегливим, цілеспрямованим, сміливим, з умінням самовладати собою;

• сприйнятливим до думки дорослих та однолітків, позитивних і негативних висловлювань, чутливим до зовнішніх впливів на власне фізичне й душевне самопочуття, легко переключатися та пристосовуватися до змін;

• небайдужим до оточуючого, з бажанням вникати у сутність подій та адекватно на них реагувати, здатним утримуватись від необачних слів і дій;

• допитливим, працелюбним, з бажанням та інтересом до різноманітності життя;

• гендерно вихованим, тактовним та уважним до протилежної статі;

• толерантним до інших думок, поглядів, традицій;

• стриманим від проявів егоїзму, з умінням прощати, цінувати думку і почуття інших;

• креативним, з прагненням діяти на власний розсуд та виявляти неабиякий інтерес до розв’язання складних завдань;

• свідомим до цінності життя з бережливим ставленням до власного здоров’я, рідних людей, товаришів.

Правила

реагування на випадки булінгу (цькування) в закладі дошкільної освіти (яслах-садку) №2 поглибленого інтелектуального розвитку Рівненської міської ради

1.Директор забезпечує створення в ЗДО безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування), у тому числі: